Förvirrad

Vi har beställt en ny bäddsoffa som ska komma om nån vecka, vilket innebär att vi måste sälja vår gamla (obäddbara soffa). Så vi satte ut den på annons på Blocket och flera hörde av sig. Så nyss var det ett par som var här och tittade på den och ville köpa den, varpå jag sedan de åkt hem, går in på min mail för att maila de andra som har varit intresserade att soffan är såld. Sagt och gjort, jag knåpade ihop ett litet mail och tryckte på skicka. Efter några sekunder ploppar det upp "Du har fått ett nytt mail från Maria" Jag öppnade det och ja, då visade det sig att jag har skickat iväg mailen till mig själv! :) Så där fick jag ett trevligt mail: 

Hej!
Tänkte bara meddela att soffan är såld. 
Tack för visat intresse!

Mvh Maria

 Men det klart, det kanske är bra att skicka mail till sig själv så att jag vet om att soffan är såld! ;p


Ut med det gamla!


In med det nya!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jamen det är ju bra, Maria, att du mailar dig själv. Som ett sorts nät-senilsnöre!

2008-10-15 @ 17:07:21
URL: http://cecrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0