Cocktailparty

Igår hade Cecilia bjudit in till Cocktailparty. Tanken var enkel och genialisk; alla som kommer tar med sig varsin spritsort och sen har man spritknytkalas! :) När alla hade packat upp sina spriter, likörer, juicer, bär, läskar m.m. såg det ut som en riktig bar där på köksbänken. Bara till att börja blanda!

Själv hade jag med mig bl.a. en romflaska, ananasjuice och kokosmjölk för att göra min favoritdrink - piña colada! Jojo, man tackar... att dricka kokosmjölk... ja vad ska man säga, förutom att man efter ett tag (ganska kort faktiskt) börjar bli lite lätt illamående och tankarna drar sig osökt till varm sololja spetsad med lite sprit... Jag antar att jag tog lite fel proportioner! ;) Hur som helst var det en riktigt lyckad kväll och vi hade hur kul som helst!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0