Äntligen helg!

Herregud.. jag hade hemtenta i företagsekonomi förra veckan från torsdag morgon till fredag eftermiddag... den började bra o vi hade koll på läget... trodde vi... så vi avslutade där på torsdagen - trötta men med ett glatt humör o hopp om framtiden... MEN... sen kom fredagen... jäklar vad timmarna flög iväg... (o inte fan var det för att företagsekonomi är så roligt) men, men... när klockan började närma sig 15 fick vi lite lätt psykbryt över att fortfarande inte ha fått till det, o började ringa härsan tvärsan till alla möjliga i klassen som vi tänkte kunde sitta inne på ett bra svar... fick till slut napp o skrev som galningar för att hinna klart innan tentan skulle lämnas in kl 16... o vi VAR klara kl 16... men den lilla lilla parentesen var att vi befann oss uppe på ersboda, ca 10 minuters färd till skolan... OCH att vi inte hade skrivit ut de förbannade papperen från våra datorer...

Vi kan väl bara säga som så... bilen fick känna att den lever, susanne fick mer eller mindre hoppa ur bilen i farten för att springa upp till lärarens rum med våra tentor... *stress* men det gick bra! ;)

sen hade inte stressen släppt, så när jag skulle köra hem susanne körde jag fortfarande som en galning med tvärnitar här o där... men vi överlevde även den bilfärden! ;p

sen har vi som sagt varit lediga en vecka... eller "lediga" som nog de flesta andra ser det som... de smarta personerna har använt "ledigheten" till att börja läsa in sig på kommande svårigheter... jag tolkade det som ledig.. o har haft en riktigt skön vecka... :D men trots att jag inte har läst en sida i nån lärobok under veckan o endast hade en 3 timmar lång föreläsning idag (fredag) så tycker jag det är riktigt skönt att det nu är helg! Jag är bara för slö!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var DU som sa det! visslar frånvarande

2008-10-05 @ 15:30:50
URL: http://cecrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0