Gräsänka

Ja, jag har blivit gräsänka... Markus har åkt en sväng ner till Borås... lyckades dock "lura upp" Lena så jag inte behöver vara ensam hela veckan! :)

Känner mig för övrigt rätt stressad just nu... ägnade hela helgen till att måla om i nya lägenheten! tycker det blev riktigt bra faktiskt.. hann även med att riva ner kaklet i köket, så nu ser det ut som ett kaos! blir högintressant att se hur det ska gå till att sätta upp mosaiken där sen... men nu finns det ingen återvändo! ;)

idag har jag varit sjukt trött! har varit på skolan från kl 8.00 till 17.30.. gaaah! det är alldeles för länge! o det hjälper inte direkt att det vi jobbar med är svårt o fruktansvärt tråkigt! imorron blir det en sväng på skolan trots allt, o sen ska nog jag o Lena åka till lägenheten o börja montera ihop lite möbler. ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var helt okej vin när man blandade ut det med lite dricka... tyvärr tog det ca 30 min (jag överdriver inte) att öppna den förbannade flaskan men sen så ;) kram

2008-05-22 @ 14:23:05
URL: http://ladypink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0