Äntligen!

Ja då har vi äntligen kommit igång med målningen i nya lägenheten. Känns riktigt bra! Markus har kämpat på o tejpat med maskeringstejp o sen målat första lagret i vardagsrummet, medan jag varit på skolan! Kommer nog bli riktigt bra när vi blir klara! Skönt att få göra om lägenheten till "sin egen". Idag har vi även varit iväg o inhandlat svart/mörkgrå färg till ena fondväggen... blir spännande med lite svart på väggen! Mamma är skeptiskt.... ;p jag tror dock att det kommer bli riktigt snyggt! får komma bilder så småningom..

Har bestämt mig för att skippa vår temadag om objektivitet och fördomar imorron för att istället ägna hela dagen åt målning o fixning!

Jag o Cecilia var för övrigt på "VIP-kväll" på KappAhl ikväll... Det skulle bjudas på något drickbart o tilltugg... Vi såg cocktails o snittar framför oss.. men vi togs snabbt ner på jorden igen... det drickbara var alkoholfri ica-cider.. o tilltugget var en uppsliten salta-pinnar förpackning som man fick stoppa ner sina shoppingsvettiga händer i.... fabulous! ;p

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha! Ja, vi får väl anordna en egen VIP-fest och visa hur det ska gå till?! =D

2008-05-13 @ 20:36:36
URL: http://cecrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0