Äntligen!

Så ja, är äntligen efter många om och men, klar med mitt förbannade PM!
Max antal ord: 1500
Hur många ord Maria har: 1500! :)

Det roliga i det hela är att jag som vanligt inte kan ta mig i kragen och börja i tid, vilket gör att jag nu har suttit här sista kvällen och äntligen gjort klart det. Men, men... jag är som jag är... ;p

Har iallafall varit i Ö-vik i helgen o haft det mysigt med familjen som kom från Jämtland.

Imorron ska vi på en ny lägenhetsvisning; en lägenhet som ligger väldigt nära den förra som vi var med och budade på. Får hoppas på denna istället! Jag hoppas också att folk blir lite lurade av att den var så fruktansvärt fult inredd, så att de inte vill åka dit o kika på den ens... :p Vi såg inte ens att den ju faktiskt är exakt likadan som den vi tittade på förut, pga att den var så taskigt inredd! :D Jaja, får se hur det går. Hoppas inte på allt för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0