Så ja... äntligen måndag snart!

Om det inte märktes, så var jag lite lätt ironisk när jag skrev rubriken... Men jag tycker det är så konstigt var all tid försvinner egentligen. Jag har sagt det förut, o nu säger jag det igen; varför känns det som att det är söndagkväll varenda dag? Veckorna bara flyger iväg!

Den här helgen har ägnats åt bäddsoffe-letning, diverse annan möbel-letning, tapet-letning, grekisk buffé-ätning, drink-drickande med trevligt sällskap och allmän slappning.

Slutsats:
1. det är trevligt med helg  
2. det är trevligt att leta möbler o tapeter
3. det är riktigt otrevligt att det inte finns några snygga bäddsoffor till ett överkomligt pris!

Imorron är det alltså måndag igen, vi ska avsluta civilprocessen med ett rättegångsspel på tre härliga timmar imorron eftermiddag. Därför måste jag stryka vitskjortan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0