Dags för nya tag!

Nu var det längesen jag skrev här igen, vilket jag har fått påpekanden om. Så nu ska jag återigen försöka bättra mig på att uppdatera. Det återstår att se hur det kommer att gå med det. :)

Det som framförallt har hänt sen sist är att vi har varit uppe i vår fjällstuga o firat papi som fyllde 60 år! Storkalas uppe på fjället o sen efterfest nere i ladan. :)

image30
Utsikt från vår altan på stugan

image31

image33

Har också hunnit med en tur till huvudstaden, där jag bland andra träffade min kära vän Ann som jag inte ser så ofta nuförtiden. Mycket trevligt!

Gårdagskvällen började med en fördrink hos Cecilia o Erik, som firade 5 år tillsammans! Fördrinkandet fortsatte sedan under bilfärden ner till vårt mål för kvällen, Ö-vik! Där åt vi middag på en mysig liten restaurang med god mat o dessert! Trevlig kväll med trevligt sällskap helt enkelt!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0